a múltkor összeírtam miket láttam moziban nyár óta,írok róluk vmit
-Intacto: érdekes film,hülye történet
-Gyűrűk Ura II.: --
-Gyűrűk ura III: Corvinban nem volt szünet,b**k meg
-Felül semmi: gerontofiloknak biztosan bejött,amúgy csak "aranyos"
-Donnie Darko: kurvára tetszett,habár picit nyálas
-Kémkölykök 3D: nagyon szar,a szemem is szétbaszta, ki kellett volna jönni 10 perc után
-Mackótestvér: tetszett a sok visítozó kiskölök a moziban :)
-13: KenPark típus, de elég ratyi
-Titkok: Urániában ment,művészfilmnek beállított kefélős film
-Freaky Friday: a veszekedünk-szerepet cserélünk-kibékülünk-mindenkiboldog téma kicsit elcsépelt már
-Nemo nyomában: nem ájultam el tőle,de mesének jó
-Hóhatár: nagyon szar,pár "extrém" gyerek köré odabasztak egy sablonos akciófilm történetet
-Amerikai pite 3.: gusztustalan
-Good by Lenin: elment
-Ken Park: néha gusztustalan, a zenék viszont faszák
-Kapitány és katona: nem sok maradt meg belőle, látványos volt
-Dzungel könyve 2.: 4-en voltunk a kossuth moziban
-Pán Péter: ritka vacak gyerekmese,nem a történet,hanem a megvalósítás miatt
-Duplex: eléggé kiszámítható történet, sok gusztustalansággal
-Vénusz szépségszalon: örülök,hogy a címére emlékszem
-Sorsdöntő nyár: melletlen szörfös picsák,kb a Hóhatárhoz hasonlító katharzist okoz
-Miről álmodik a lány?: kiscsaj felkutatja papáját, aki megbánja hogy elhagyta, újra együtt a család
-A Karib-tenger kalózai: 10 évesen kurvára bejött volna
-Igazából szerelem: nyálas, viszonylag jó poénokkal
-Fülke: tetszett, pedig nem túl sok minden történik benne
-A pók: Ford bácsi művészfilmet akart csinálni...
-Gyönyörű mocsokságok: valami francia(?) film,szervkereskedés,bevándorlók,tipikus európai film
-Olasz meló: nagyon szar történet
-Szövetség: gyerekfilm,a robbanások bénák
-Trükkös fiúk: volt benne egy deszkás kiscsaj,amúgy vacak
-Big Fish:tetszett,eléggé felnőttmese
-Novo:spanyol művész film,kedvezményes belépőt megérte
nem sorrendben vannak |
|
|