Punk Portál >> Fórum >> Összes téma >> TRIAL
Bejelentkezés - Regisztráció - Elfelejtett jelszó - Segítség
SEATTLE HARDCORE

Elejére << Előző < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... > Következő >> Végére

© robikaválasz erre | adatok | e-mail - 2008-09-20 17:08:50 (714)
akkor azthiszem elkezdek gyüjteni
[előzmény (711)]

© The Godfatherválasz erre | adatok | e-mail - 2008-09-20 16:29:04 (713)
azt hiszem szervezhetjük a csoportos utat, bár utálok repülni, úgyhogy vagy egy levél xanax, vagy januárban megindulok motorcsónakkal :D
[előzmény (710)]

© zs_tválasz erre | adatok | e-mail - 2008-09-19 00:33:30 (712)
basszák meg, és hozzácsapták a Disembodied-ot... nagy bajban leszek.
[előzmény (709)]

© válasz erre | adatok | e-mail - 2008-09-19 00:10:13 (711)
http://www.gazdasagiradio.hu/cikk/4111/

AMEN!

© xbercixválasz erre | adatok | e-mail - 2008-09-18 22:24:21 (710)
Unbroken,Trial,Undertow...totális pszichózis basszameg!

Lottóznom kell.
[előzmény (709)]

© The Godfatherválasz erre | adatok | e-mail - 2008-09-18 19:20:18 (709)
AMOCSKOSBÜDÖSKURVAÉLETBE

Trial show confirmed in Chicago: April 2009

Yes...its true. I had a dozen texts today, and facebook and myspace messages about this show asking if it was rumor or real so I thought I might share what I know and then we'll all be on the same page.

I got an email from my friend Jim Grimes from Chicago yesterday....Jim has been doing hardcore shows in Chicago since the mid 1990's and is like the hardcore Al Capone of Chicago. Well, Tony Victory is more like the Al Capone of Chicago. Jim is like if Al Capone had a little brother, named like "Fletcher" or "Tupac" or "Brodie". Yeah...Brodie Capone.

So Brodie Capone writes me from Chicago and says that he is doing a show for Disembodied and Unbroken and that Undertow will likely play too if they can do it. He said its going to be in honor of Brian Petersen's new book "Burning Fight: The Nineties Hardcore Revolution in Ethics, Politics, Spirit and Sound" which is coming out on Revelation soon. I am excited to read this book when it comes out. Brian is completely sincere. Have no doubts. I talked to him a ton during the research phase of his book and he wanted to make it as accurate as he possibly could. He said that so many times that I eventually would just start to zone out a little when he started talking about it. I believed him 100%. He was preaching to the choir. I am sure people will talk behind his back that he forgot this or overemphasized that in his book. He didn't, and he won't. And if he does, he's the author, and thats his right. Please remember this though: if you decide to talk shit about Brian and his book, know that I will write to the voodoo dudes that I met in Haiti last month and have them wreak havoc on your world, just like in that movie 'Serpent and the Rainbow' (which if you haven't seen, you need to, especially if you are going to be an amateur book critic). Brian rules and his book will be great. Think about that, and about potentially spending the next 25 years as a zombie, BEFORE you decide to make fun of him.

Anyway...Undertow and Unbroken have been talking for awhile now about their two bands doing a San Diego show and a Seattle show together. I had heard rumor too about a Chicago show but I never knew any solid details other than hardcore message board talk. Not that I read the message boards. Gosh. Anyway, the email from Brodie Capone changed all that. He said that he wanted this Chicago show to be a show with 90's bands to support the book and he wanted Trial to play. I had no idea that he was promoting the Chicago show. I wrote to the guys (Timm had already talked to him) and they all said yes. Alexei actually said "fuck yes". EJ said something equally expressive, though slightly more articulate. And Brian, as to be expected, spouted off some insanity about wanting the Scorpions to play too, that he needed an entire hotel to himself, and that we should all wear witches hats onstage, or at the very least that I should wear a fez. Gotta love him.

So there you have it. You now know as much as I do:

Chicago, sometime in April 2009
Disembodied, Unbroken, Trial: all confirmed
Undertow possibly and hopefully confirming soon

Now we're all on the same page. See you there and keep in touch.

xox
greg

© whatweknowválasz erre | adatok | e-mail - 2008-08-24 19:57:34 (708)
Eladó!

Trial - Reunion Retrospective póló L - 3500 Ft

streetjustice(at)freemail.hu

© Danválasz erre | adatok | e-mail - 2007-11-10 15:53:51 (707)
http://www.punknews.org/article/26443

© bruisersválasz erre | adatok | e-mail - 2007-11-02 13:49:29 (706)

© Nimrodválasz erre | adatok | e-mail - 2007-08-19 20:23:52 (705)
A Myspace oldalon fennvan a War By Other Means koncertverziója, ami a Trial DVD-n lesz rajta. Na csak megjelenik mostmár nemsokára. Esetleg valaki bennfentes nem tud valami konkrétabb idôpontról?

© localheroválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-19 09:47:49 (704)
jaja, lesz, THE WAY IT GOES...2
4 nótát kaptunk, amik szerepelnek a DVD-n: Reflections, War By Other Means, Legacy, Scars - + extraként a Scars angle módban is felkerült 5 választható nézetből.
Trial is nekiállt a hivatalos DVD-jük elkészítésének, asszem tavasz körül tervezik a megjelenést, mi már elküldtük nekik a kazikat, igazából ennyit kértek a 4 nótáért.
ezek miatt gondolom szeretnék elkerülni, hogy a felvételek elérhetőek legyenek a neten, de ha kell, át tudom írni, vagy valami.
[előzmény (702)]

© gYiKválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-19 09:02:23 (703)
hát a "mi a fasz van közép európában". azon lesz több TRIAL nóta is ahogy tudom, de TRIAL-ék is akarnak valamit összehozni... bár ez nem biztos, de ha localherot kérded szerintem pontosabbat tud mondani.
[előzmény (702)]

© Exaybachayválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-18 21:35:19 (702)
lesz dvd?
[előzmény (701)]

© gYiKválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-18 20:15:16 (701)
szerinted mért lesz DVD?
[előzmény (699)]

© Enforcerválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-18 18:51:14 (700)
Csak Greg meg ne tudja. :(
[előzmény (698)]

© Exaybachayválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-18 18:40:58 (699)
több felvétel nincs?
[előzmény (698)]

© localheroválasz erre | adatok | e-mail - 2007-01-18 18:12:22 (698)
Trial - War By Other Means Live @ Kulti

http://www.youtube.com/watch?v=1yrxbN9VGvI

© gYiKválasz erre | adatok | e-mail - 2006-11-13 08:59:51 (697)
http://www.youtube.com/profile?user=flexyournoggin

itt az egész seattle-i trial koncert. na jó lehet nem az egész de elég sok nóta fenn van a csávónál. lehet hogy már valaki betette eztet ide de nem emléxem rá, úgyhogy annak reményében másoltam be a linket hátha valakinek okozok ezzel pár kellemes percet!

© boxiválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-26 11:28:52 (696)
:D
egyikőtöknek sincs igaza, én tudom az igazat:)
[előzmény (683)]

© Kekszválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-26 10:08:57 (695)
BrokenHeart: ezek után nem tudom, hogy mit vársz az itt lévő emberek 99%-tól

© BrokenHeart válasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 14:34:21 (673)
aki nem hallgat trial-t és nem akar róla tudomást venni az egy szemét!!!

© BrokenHeart válasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-23 13:58:18 (672)
mindenki tegyen rendet a fejében és hallgason trial-t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Most erre mi a szart lehet írni? Mi értelme volt annak hogy ezt ide beirtad, nem sok... Kb. mint amikor beírja vki hogy "helló"

© Danválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-26 09:56:04 (694)
Jaaa. Most mar minden vilagos.
[előzmény (689)]

© BrokenHeartválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-25 13:13:37 (693)
persze lehet konkrét példákkal is előjönni,de szerintem nagyjából érthető volt és kifejezte azt amit akartam
[előzmény (691)]

© BrokenHeartválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-25 13:12:33 (692)
nem volt semmilyen ámokfutásom...kissé humorosnak is szántam a dolgot,miközben azt reméltem,hogy ha meglátják a TRIAL szót a topiclista elején,akkor megint mindenki elkezd vele foglalkozni,meg majd mindenki egyetért vagy ha nem vette a lapot(hogy nem véresen komolynak szántam a hozzászólást),akkor érdeklődik és építő jelleggel ugat le:))
ehelyett lefaszfejeznek és komolytalannak neveznek,de nem igazán érdekel csak azért picit szar érzés,hogy ez az osztályrészem,de nem tudom komolyan venni,mert nem tudom kik ezek a srácok,nem ismerem őket és nem tudom az irántam érzett ellenszenvük igazi okát.
[előzmény (691)]

© Buster Bluesválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-25 13:06:57 (691)
"sokkal több zeneileg és szövegileg gyengébb zenekar többet ért el mint ők" ennél nagyobb sablont nehéz lenne találni, illetve elég sok topicba bemásolhatnád ugyanezt. totál értelmetlen ez az ámokfutásod.
[előzmény (688)]

© BrokenHeartválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 23:59:35 (690)
amúgy meg,ha ilyen jól ismersz(én nem tudom ki vagy),akkor nyilván azt is tudod,hogy milyen indíttatásból ez a nevem itt és az a nevem ott,és miért írkálom azt amit,nem igaz?!
[előzmény (686)]

© BrokenHeartválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 23:43:29 (689)
azt sem mondtam,hogy a "hokizás kártékony tevékenység".ezt nem tudom,honnan veszed,én azt mondtam,hogy nem élek vele.
de kár,hogy neked ez a vesszőparipád...de nekem mindegy.
[előzmény (687)]

© BrokenHeartválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 23:41:19 (688)
én nem azt mondtam,hogy rocksztár státuszt kellett volna elérniük,de azt neked is be kell látnod,hogy sokkal több zeneileg és szövegileg gyengébb zenekar többet ért el mint ők.és itt nem pénzről van szó,hanem megbecsülésről.
[előzmény (686)]

© imnotsayingitsnotsayingválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 23:36:48 (687)
ja, a legfontosabb: annal a megalapitasnal hogy a "hokizas kartekony tevekenyseg" nagyobb baromsagot nem is mondhattal volna:

Health and psychological effects

Benefits
It is held in many mental health circles that masturbation can relieve depression and lead to a higher sense of self-worth (Hurlbert & Whittaker, 1991). Masturbation can also be particularly useful in relationships where one partner wants more sex than the other — in which case masturbation provides a balancing effect and thus a more harmonious relationship.

On July 16, 2003, an Australian research team led by Graham Giles of The Cancer Council published a medical study [4] which concluded that frequent masturbation by males may help prevent the development of prostate cancer. The study also indicated that this would be more helpful than ejaculation through sexual intercourse because intercourse can transmit diseases that may increase the risk of cancer instead.

Masturbation is also seen as a sexual technique that protects individuals from the risk of contracting sexually transmitted diseases such as AIDS. Support for such a view, and for making it part of the sex education curriculum led to the dismissal of US Surgeon General Joycelyn Elders during the Clinton administration.

Some people actually consider masturbation as a cardiovascular workout.[8] And while doctors have no proof of this actually being true, those suffering from cardiovascular disorders (particularly those recovering from myocardial infarction, or heart attacks) should resume physical activity (including sexual intercourse and masturbation) gradually and with the frequency and rigor in which their physical status will allow. Some doctors will advise those recovering from heart attacks to resume sexual activity (solitary or with a partner) when one is able to climb two flights of stairs without experiencing shortness of breath or chest pain.

© imnotsayingitsnotsayingválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 23:33:48 (686)
mar megbocsass de ilyen nevvel hogy broken heart amugyis nehez lenne komolyan venni teged, amit pedig hogy "the last internatonial famous playboy" vagy LOVE CITY-bol csak tovabb fokoz...

A sirankozasod afelett pedig a trial tobet erdemel mint amit elert csak azt mutatja hogy igazabol fogalmad sincs arrol hogy mirol szolt ez a zenekar. Lehet 2006-ban naivan hangzik amit mondok, amikor sok zenekar alma egy nightliner-es turne, hardcore groupie-k, nagy turnek meg rohejes garanciak, de egy hardcore zenekar mi tobbet kivanhatna annal hogy az utolso koncertjeiken tobb szaz ember orul meg? (talan meg azt hogy akik vegiguvoltik azokat komolyan is gondoljak)

© BrokenHeartválasz erre | adatok | e-mail - 2006-09-24 17:14:53 (685)
én meg nem értem,hogy mi alapján faszfejezel le!ha jól tudom,még egyszer sem beszéltünk,se személyesen,se itt a fórumon,te mégis két alkalommal is kéretlenül hozzám szóltál,ráadásul ilyen primítiv módon.
mások tudnak reagálni a mondandómra,de vannak páran olyanok,mint te,akik nívósabb időtöltés híján elkezdtek engem fikázni,ráadásul úgy,hogy nem adtam rá okot.
elmagyaráznád mit értesz baromság alatt?mert én olvastam már botrányos dolgokat és témákat is,mégsem szólok be nekik.
[előzmény (682)]

Elejére << Előző < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... > Következő >> Végére