Nem is vagy igazi glam rajongó, ha hallgatsz DEP-et meg Converge-t, a másik meg hogy egy igazi glam meg hard rock rajongó csak az első pár Ozzy lemezt tartja mértékadónak, különös tekintettel a Randy Rhoads-os lemezekre.
Stars - Set yourself on fire
Sex Positions - s/t
Set It Straight - My favorite words
The Eighties Matchbox B-line Disaster - Royal society
Newborn - Darkened room
1. Strongpoint - Revolution 101
2. Converge - Heaven In Her Arms
3. No More Fear - Forever One
4. Bones Brigade - Nothing Changes
5. D-Rail - Cross My Heart, Hope You Die
The Mars Volta - Televators
Catch 22 - Keasby Nights
Rise Against - Revolutions Per Minute
Coheed And Cambria - The Second Stage Turbine Blade
Cigar - Speed Is Relative
lehet azért alakilt így a sorrend mert utazás közben ezek a lemezek voltak nálam de most már itthon is folyamatosan ezeket pakolom, meg még a Catch 22 egyik bootlegjét mert azon még gyilkosabbak a nóták!!! :-D
mai top 5
1, danko jones - we sweat blood
2, metallica - ride the lightning
3, the shins - oh inverted world
4, elliot smith - from a basement on the hill
5, oasis - heathen chemistry
1. Günther & Sunshine girls - Ding dong song (NDK pornosztar nehany pornoszinesznovel)
2. Nem Mind-1 - Szakítsd le (toltsetek le, megeri, naponta legalabb 1x megnezem)
3. O-Zone - Dragostea din tei (ohhhh...az ÖRÖK!)
4. O-Zone - Despre tine (szinten orok darab)
5. Flowers - osszes (az a ket kb 12 eves csajszika, szornyu)
Mai top 5 zenek:
1. Coheed - The camper velorium I: The faint of hearts
2. Senses fail - Angela Baker and my obsession with fire
3. Prize fight inferno - run like hell
4. Thursday - Between rupture and rapture
5. Green Day - Homecoming
mai top 5 album:
1. Asian Dub Foundation - Tank(2005)
2. Timbuktu & Damn! - Live (2004)
3. The_Mars_Volta-Frances_the_Mute_(JP_RETAIL)-Limited_Edition-2005
4. I_Am_Ghost-We_Are_Always_Searching-EP-2005
5. The Juliana Theory - Love