Az Adidasban vannak fasza Vespa cuccok (kabát, póló, pulcsik) igaz nem túl olcsók.
pl ez a kabát 30 ezer.
http://www.shopadidas.ca/product/LI642/P01857/Vespa/Men%27s-VESPA-JACKET/detail.jsf
Abból olyan problémád is lehet a rendőrség basztatásán kívül, hogy ha bevezetik a robogó rendszámot szépen tolhatod be a MÉH-be. Mert kb fémhulladék áron fogsz tudni megszabadulni tőle. Vagy eladod alkatrésznek.
Üdvözlet!
Öcsém tegnap esett egyet a vespájával(ET2), és kissé betört a kaszni,a visszapillantó is letört, meg a benzin is ereszt valahol. Nem tudtok nekem ajánlani egy szerelőt, aki ilyenekkel foglalkozik, Budapesten vagy környékén? Előre is kössz!
köszi! és ha 50-esnek mondottat veszek, abból milyen problémám származhat? az tuti, hogy nincs pénzem még egy A-s jogsira. B kategóriással rendelkezem.
Tonna számra hirdetik a neten! Azt érdemes eldöntened, hogy papíros vagy papíroztatható legálisat, vagy 50-esnek mondott jelenleg \"szürkének\" megtűrtet keresel, az első mondatom főleg erre az utóbbi verzióra igaz. Saját tapasztalatom nincs vele, bővebben esetleg itt olvass / kérdezz:
sziasztok!
tud valamelyikőtök vespa ET4 125-öt használtan? kb 150 ropis keret van rá. ha írnátok véleményt erről a típusról, azt is nagyon megköszönném!
Értem. Arról van valami infód, hogy ha most veszek egyet papírok nélkül azt később valahogyan lehet-e papíroztatni? Úgy tudom, hogy EU-ban (mi még nem vagyunk ott sajna) B jogsival lehet vezetni a 125-ös gépeket. Ezért ha most vennék egy olyat és ide is beszivárogna ez a szabály akkor nem kellene A jogsit letennem csak ezért. Mindenképp próbálnám törvényben előírt módon használni....
Nekem nem derogál váltani! :-) A PX-ek karbisak ugye? Az nem hoz nagy fogyasztást? Illetve mekkora a szervizperiódusuk ezeknek a régebbi vasaknak? Bírják a kiképzést? Használni szeretném, persze bütykölni is, de nincs időm minden harmadnap buherálni valamit a mocin. Hétvége OK, de addig szolgáljon!
Azért a legnagyobb választó vonal, ha Vespában gondolkodsz, hogy klasszikus váltós, avagy ótómata?
- Váltós: PX125-150-200 papír nélkül vannak 150 körül (lsd. #505)
- Ótómata: ET2 50 ccm vagy ET4 125/150 ccm - ezekből elég nagy a kínálat
- nem vespában nincs tapasztalatom, nagyon nem is érdekel, de ott valszeg a második verzió lehet (ótómata) talán valamivel olcsóbban, mint az ugyanolyan paraméterű Vespák.
Lóri, kérlek válaszolj!
Szükségem van egy robira ami:
- keveset fogyaszt (~ 3 liter)
- tudja a 70-es utazót a közel 100 Kg-os súlyom alatt is
- nem túl drága (150 K körül) felőlem lehet kicsit lepukkant is, időközben tudok és szeretnék is rá költeni.
Mindennapi munkába járáshoz (oda-vissza 68 Km) kellene, az autót kiváltani.
Nem konkrét motort várok tőled csak egy javaslatot (márka kb adott, mindenképp digó, elsősorban Piaggio\Vespa\Aprillia )
Óriási VESPA emléktárgy vásár van az egyik könyvesboltban itt Brüsszelben, nem tudom, van-e igény valamire, vagy minden beszerezhető otthon is? Propagandhira megyek haza egy kézipoggyásszal, úgyhogy ami abba belefér tudok vinni, ha valakit érdekel.
A "jócsajok" topikba többször linkeltem, de ez más.
Jasmin Wagner (korábban Blümchen) igazán felnőtt, és zeneileg is felvállalhatóbb. Ráadásul scooter girl lett;´) http://jasminwagner.de/_bilder/01_08.jpg
elfoglalt? Írod a 5 nm2-es szobádban a 4 blogod egyikét? Amúgy neked tényleg nem ajánlott ez a program, túl sok ott a növényzet és túl kevés a panel. :-(
Az a gáz, hogy amíg nincs rá jogsim addig nem is tudom a nevemre íratni. Ha jól sejtem. Tehát olyan kéne ami most smk-ként üzemel, de aztán papírozható is. Vagy mifene.
van egy olyan Rigám ami a Sanyi motorja képek között van, igaz kicsit összetákolt még jó pár éve nyáron szórakoztunk vele unokatesoimmal. Asszem a kuplung tárcsa teljesen meg volt halva, valami házi módszerrel (meg flexel:D) csináltunk valamit hozzá és végülis jó is lett, csak asszem a motornak nyomatékával vagy valamivel baj volt mert nem igen akart menni.
Meg van egy Verhovina–4 az viszont tökéletes állapotba van szinte, annak viszont csak a gyújtását kellett beállitani és ment is szépen:D
Igaz a Verhovina-t nem nagyon tudtuk anno kipróbálni csak a mamám udvarán még kisebb korunkba(kb 8éve:D), de most hogy néztem ezt a linket lehet ha majd melegebb lesz előszedem és megnézem van e valami baja:D
Fogalmam sincs, de minimum 100, és akkor még nincs forgalomban sem, amotorjáról nem tudni semmit, szerintem joban jársz akkor is ha vesze egy patikát 250ért.
Pontosan nem tudom milyenek, elnézve őket anno Párizsban szerintem licensz alapján készülhetnek, mert egyazegyben PX-ek, én látványos különbséget nem vettem észre rajtuk. Minőségre fogalmam sincs milyenek, nem hallottam/olvastam róluk semmilyen tapasztalatot...
Napi 50km nem gáz, ha rendben van a gép. Én már olyat, aminek nincs papírja és nem 50-es nem vennék, pár éven belül, ha a kicsiket is rendszámoztatni kell, lehet bebukja az ember. Ha nincs gányolva a gép, akkor bírja, olajat kell benne rendszeresen cserélni, meg megvétel után állítólag variátor szíjat is a biztonság kedvéért... Itt olvasgass vagy kérdezz, ha van időd, annyira az újabb típusokat nem vágom, sajna (vagy nem?!) kevésbé hoznak lázba. http://www.vespaklub.hu/beszelgessunk/viewtopic.php?t=103
Köszi az infókat! Gondolkodom erősen. Munkába járáshoz kéne. Napi 50 Km. Szerinted ez nem túl nagy futásteljesítmény havi bontásban? Bírná? Egyébként mire kell figyelni egy 4T-nél? Meg úgy általában Vespáknál? Láttam a berényi motoros boltban is hirdetnek egyet. Azt nézted már esetleg?
Vissza nem fogja, de jobb, ha nagyobb. A plexi valaki szerint jó (kisebb szembeszél, kevesebb eső az arcba, stb.) én személy szerint nem szeretem. Fontos, ha veszel, hogy újszerű plexi legyen, ami elszineződött, karcos este borzasztó zavaró tud lenni szembe fényben.
Köszönöm! A plexi hasznos vagy nem? Gondolom a teljesítményből is visszafog?
Néztem 150-est is érdekes módon teljesítményben ugyanannyi.(11 LE) Gondolom picit több a nyomatéka? Vagy mi haszna akkor a plusz 25 ccm-nek?
Na most én verem a mázsát súlyban. Ez mennyire fogja vissza ezeket a mocikat?
Hát ha ez 2005-ös akkor jól le van harcolva... amúgy ez egy Bajaj, Indiában licensz alapján gyártott Vespa. Ez egy újabb tipusa, egy klasszikus formájó vespa van "modernizálva", ami ebben az esetben elcsúfítást jelent.
Offolok, ahogy szoktam, csak, mint "motorosoknak" írom, hogy szerelmemtől megváltam - Kawasaki Eliminátor ZL400, és egy szűz mellett döntönttem, akivel régóta szemezgettem, Honda VT750 Shadows Spirit. Árnyék-Szellem menyasszonyomat a jövő héten tehetem magamévá. Jó motorozást!
Utobbi két évben én vittem, főleg mikor a régebbivel voltam, azzal semmikép nem akartam lábon menni, de idén egyenlőre úgy tervezem, ami Bosznián át, kompolással olyan 1400 km gurulás csak oda, végig szárazföldön ez lenne olyan 2000 km. Van akik úgy akarnak menni és vannak akik eddig mindig lábon mentek még Portugáliába is 4 éve.
Haliho! hát szívesen kipróbálom, de olyan nagy szaki nem vagyok! :-D Kóver fesztre lehet nem megyek, pont a balatoni vespázás miatt. Gyere te is oda, ha más nem, akkor vasárnap! ;-)
A vespaklub forumon ajanlottak egyszer regebben meg, ott talaltam a szamat. Valami nem stimmel a valtommal, es nekem nincs otthon lehetosegem szetszedni. Felhivtam es elvallalta. Picit bator dolog volt reszemrol, de majd beszamolok a vespaklub forumon, h mi volt a tapasztalatom vele.
Volt rá okom, hogy eladjam, de persze kicsit azért sírok utána, de egy éven belül remélhetőleg öszeáll egy ugyanilyen. A special elment, a PX-et árulom, de nem sürgetem.;-)
Valamikor márciusban vagy áprilisban volt egy Vespa találkozó, amikor a csapat meglátogatta a kemencei kisvasutat (is). Arról hogyhogy nem emlékeztetek meg a topikban? Pedig ott voltam én is, csak nem a Vespások, hanem a vasút részéről. :)
Szevasztok!Bennelli mopedhez (30 kibaszott éves a drágám) kipufogót ill. bármilyen alkatrészt hol tudok beszerezni!
Tavaszra rendben kellene lennie mert folyamatosan leugrik puff ami roppant kellemetlen forgalomban,viszont kurva jó hangja lesz!:)
Előre is köszönöm!
hát ez kb annyira izgalmas, mintha most beszúrnék egy videót arról, hogy napközben ücsörgök. legalább "hűűűű bazdmeg"-eznétek miközben gurultok lefelé. nem csoda, hogy adóztatják ezt a marhaságot!
az mtv volt szó vmi motorról és motoros találkozórol vágtak bele képeket és láttam egy kék vespas srácot egy piros vespas melett aki nagyon hasonlított a rólad belinkelt képeken ábrázolt fiúra
Igazad van, de az általam említett "irányzat" egy létező dolog. Úgy hívják, hogy airbrush. És a lényege a járművek festése. Viszont, te sem írtál annyiranagy marhaságokat, hiszen már gontoltam rá, hogy a motoros bőrdzsekim hátára is lehetne jó dolgokat festeni. Én nem az általad említett és általam is nagyrabecsült művészekre gondoltam, de valamire igen. Még, ha "hülye látvány" lenne is. :-) Ugyan kérlek, menjél valahova a "hülye" látványaiddal egy punk helyről, :-)....
Ez húlyeség! A kategórikus megjegyzésedre csak ezt tudom mondani.
Vagy gondolj az emberi frizurákra (mondjuk akár taraj) és egyéb dolgokra, öltözködés stb.... (de veleg ilyen kijelentés után nem vesződöm a vitával)
Viszont, ha Vespára is bármit akartok kicsi pénzért és egyedit, a srác mindent tud. Festékszóróval és kisecsettel dolgozik, aztán a lakkozás.
Minden tökéletes. Ha idehozol bármilyen képet, ugyanúgy felfesti a mocidra.
Köszi, először ilyen punkos flame-eket akartam a Clsah-sel, meg mittomén vittem a CD-borítókat, csak amikor mondta a "művész", hogy miket tud, gondoltam inkább és ős, valami "klasszikus". Hát ez lett.
Mit akarsz kihozni a motorodból?
Én csak a biztonságos közlekedést.
Mondjuk tegnap borultam egyet, de szerencsére a motornak az égadta világon semmi baja sem lett olyan szépen csúszott ki alólam, a sípcsontomat meg leszarom.
De ez az igazi. Renben, a dekni festések, de első sárvédőre ilyent, a felhő testű madarat a tenger fölött. Ajánlom mindenkinek a belga szürrealista festőt René Magritte-ot.
Attól. hogy "festmény" van rajta még nem feltétélenül van stílusa, maximum egyedi. Azért szerintem ne vessük össze egy 60 éves legendával, és ezt nem csak azért mondom, mert Vespa rajongó vagyok.
Nem biztos, az én Kawám-nak van stílusa. Teli van Magritte festményekkel, van egy kiváló airbrush festő barátom, aki azt fest a motorra amit akarsz. De tényleg, egyszerűen tökéletes a srác. Jugóból jár át, ha van munka, mert ott lakik, és tetovál is mellesleg.
Ilyent még nem látott senki!
Hogy bírjátok a Vespát? Én tegnap rájöttem, hogy a 400-as Kawa is kicsi nekem. Meg könnyű is, hisz alig 180 kiló. Kéne egy min. 750-es gép, ami legalább két és fél mázsa és nem pattog ezeken a szar magyar utakon.
Aranyos kis motorok ezek, én is majdnem vettem egyet, de rájöttem, hogy a 100 kilómhoz jobban megy egy Kawasaki cruiser. De ez is motor, nem csak a Vespa. Én egy 125-öst nézegettem egyszer, ki volt keze-lába, ütött kopott kis ketyere volt 100 ezrekért... Gondoltam, játék ez csak, inkább egy motorra ülök, legyen akár ha szoft is, de chopper.
A világszerte ismert, az Olaszországgal és a fiatalsággal azonosított Vespa robogó 60. születésnapját ünnepelték csütörtökön Rómában. A robogó tiszteletére múzeumot építenek jelentette a Reuters hírügynökség.
A robogót gyártó Piaggio csoport bejelentette, hogy egy éven belül megnyitják a múzeumot, ahol helyet kap a cég minden kétkerekű gyártmánya élükön a Vespa 98-as modellel. A robogót 1953-ban Audrey Hepburn és Gregory Peck tette halhatatlanná a Római vakáció" című filmben.
Az egyszerű és szépjármű egyébként is népszerű volt Olaszországban. Tíz év alatt egymillió darabot adtak el belőle. Az összes eladott Vespa modellek számát a Piaggio 17 millió darabra teszi.
Hú de jó idő volt a múlt-múlt hétvégén. Motoroztatok?
A kesztyűmet is a zsebemben felejtettem és 120-nál sem fáztak az ujjaim.
A sisakomat kéne lecserélni. Az arcvédősöm (és áll) mindig bepárásodik. Vettem egy fasza redbaron szemüveget, csak a másik, kis sisakomnak nincs fülvédője és nyolcvan fölött meg fázik a fülem. És egy fasza pofavédőt is, csak egy jó csupasz sisak kéne, ami még a fülenet takarja. Az a baj, hogy sport sisakokból van választék, amúgy meg rendelni kéne, de sisakot felpróbálás nélkül nem veszek.
Köszi, de, tényleg így van...
1990-ben vettem Jugoszláviában egy eredeti francia Solex dörzskerékhajtású motorkát. Aztán Babettát, majd egy Suzuki robogót 94-ben. 2005 nyarán egy Renault 50 ccm-es nagykerekű (Benelli) robogót, de szeptemberben a 125-ös Yamaha lett helyette - ez már motor, nem robogó, lsd. alant. Ez még meg is van, de itt van már az Eliminátor is.
Egyébként miközben motort kerestem próbáltam eredeti Vespát is, 125-öst, nagyon kafa volt, de olyan volt , mint a bogaram anno. Fasza, régi, szép, aranyos, csak nem nagyon megy, meg időnként egy kis probléma akad... Úgyhogy lett egy japán szoft-csopperem.
Szóval ahogy én nőttem, nőtt meg a robogóm...
És van egy vadiúj eladó 125 ccm-es Yamahám. Első "nagymotornak" kitűnő. Jogsi nélkül is lehet vezetni. (Csak a rendőr el ne kapjon). Fasza városi motor, 4 ütem, 12 ló, 95-100 végsebesség, két és fél liter fogyasztás, két év garancia, négy év műszaki...
Olcsón megszámítom.... a punkoknak...
Hát igen, a Lambretta-t mar reg nem gyartjak meg talan abbol kevesebb is keszült anno, nemtom pontosan, de igazabol olyan hely nem igazan van, ahol mindig lenne Vespa nem meg hogy Lambretta!:-D
érdekelne, de még nem aktuális... majd pár hónap mulva lesz, szal olyan hely kéne ahol általában van. csak Lambrettát nem igazán lehet találni, mindenkinek Vespája van :D
Hehe, mókás, de ez a skinhead vespa style inkább SkinheadB-nek jön be, nekem ebből csak a szép gyári sárga Vespa 180 Rally kéne, de ezt már lentebb kifejtettem.;-)
tudom, hogy nyáron drágáb, mert ugye akkor vana szezonja, de inkább majd akkor akarok venni, nem akarom addig csak a garázsba nézegetni, hogy de jó, ez az enyém :)
Amúgy meg köszi a címet!
"...Mert ugye most már minek..."
Hát ha nincs sok pénzed rá, akkor most lenne érdemes, hisz ilyenkor talán olcsóbb is, no meg ha egy lepukkantabbat vesz az ember, akkor ilyenkor kezdődik a felújítási/karbantartási szezon. (mondjuk nálam nem, most hogy megint ok a gép, azzal járkálok, ha itthon vagyok...:-D )
Helyek szerintem nem nagyon vannak, nézegesd az internetes hirdetéseket valamint a http://www.vespaklub.hu weboldalt, ott is a fórumban az adás-vétel topikot! Sok szsrencsét!
ohh, megvan a topikom :) én szeretnék majd jövő nyár fele vespát venni... Mert ugye most már minek, meg el is buliztam a pénzt a nyáron... Tudtok jó helyeket itthon, ahol vannak vespák?
Elnézést a kedves robogósoktól, de nem lehetne általában motorozásról is itten szó?
Egyébként, amikor a fiam "elorozta" az autómat először én is Vespát akartam venni. Ki is próbáltam egyet. 125-ös ütött-kopott jószág volt. Majdnem 100 rugóért (99) akarták adni. Nagyon aranyos volt, de vagy 50-et kellett volna csak a kasznira tenni, mert a kilométeróra is gyufaszállal volt "kitámasztva", hogy ne essen ki. Éppen a minap láttam Szeged és Üllés között két Vespás urat csodásan felújított járgányokkal.
De mivel én már tudom milyenek a járművek okozta életérzések (4 évig bogaras voltam, a család egyetlen és fő járgánya volt), úgy gondoltam, hogy az érzések mellett jól szeretnék közlekedni is, így nem rudtam megengedni magamnak a Vespát. Először vettem agy Renault-Benelli robogót, ami nagyon jó volt, de úgy éreztem magam rajta, mint az "ízirájderöcsém" a babettán az Üvegtigrisben.
A chopperből a Harley lenne a jó, meg nem is volt még "nagy"-motorom. Így vén punk-fejjel vettem egy Yamaha ybr125-öt. Ezzel jó közlekedni, 2,5 körül fogyaszt és azér van egy kis "nagy"-motoros fílingje is. Szép a hangja, meg ráülhetek az őszülő kecskeszakállammal, az ereszkedő hasammal is. :-)
Ez egy reklámfotó! Amúgy nekem nem tetszik ez a típus, mondjuk az is igaz, hogy nekem csak a korai 50ccm-esek tetszenek csak, azoknak még valamelyest kerek a fenekük.;-)
Asszem,Margit,erről most lemodhatsz,mert az elmondottak alapján egész jó vétel lett ez a kis gép :)
Mikor lesz még egy ilyen,mi? :) aki sokat szarozik sállálállá :D
Nincs gixer én is azt hittem hogy lessz de nincs.
Felhívtam az embert és megkérdeztem, hogy miért ilyen olcso erre azt mondta hogy Ő két éve vette 50ért és nem akar kajferkodni hanem ő ugy gondolja 43-at ér ha kell vigyem ha nem akkor nem.
Jha a szine elég ramaty de le fogom festetni.
Amugy semi gond nincs vele gumik f@szák motorikusan is pöpec nem nincs széthajtva szóval kajak kis darázs.
Igazad van! Ezek tájnézegetős, ráérős töfögésre valók, bár a lentebb berakott GT-vel lehet haladni, az mondjuk más kérdés, hoy nekem ez már nem igazi Vespa. Mondjuk régebbi típusokat is meg lehet csinálni olyanra, hogy 110 legyen az utazója, volt is itthon két őrölt Olasz, aki ilyen tuning gépekkel járja a világot... az már más kérdés, hogy én személy szerint a Vespatuningot sem kedvelem.;-)
Hol akarsz menni,a leállósávban?Nem azért,de szerintem ezek a mocik új korukban sem bírták volna egy mai autópálya legalsó tempóját sem.Nem arra lett kitalálva,h két idióta az egész világot beutazza vele.Miért nem elég,ha egyet felújítasz és veteránként rudeboykodhatsz vele?
"nekem a papír főleg azér kéne hogy mehessek főúton és ráülhessünk ketten"
Másnak is ezért kéne... Mondjuk főúton mehetsz vele, csak autópályán nem. No de papírról ne is álmodj, ha nem volt még itthon forgalomba helyezve és nem is veterán... :-(
A papírról annyit, hogy szerintem ha van vámpapírod, akkor sem tudod most itthon forgalomba helyezni a szigorúbb emissziós követelmények miatt, szóval ezért kell veteránba utazni, ha már nem tudz rendszámosat venni, mai elég ritka... bár tavaly Hatvanban árultak (és el is kelt) 150-ért egy rendszámos PX-et, ami nagyon patika volt, szóval úgy rendszámmal annyiért ajándék volt. :-(
hát ha már egyszer szenvedsz a felújítással, at olyan géppel tedd, ami maximálisan tetszik és ne arra játsz, hogy majd eladod annyiért, amennyiben neked van, mert az marhaság no meg szerintem mostanában nem lesz már akkora kereslet a papír nélküli Vespákra, azok az idők elmúlóban vannak véleményem szerint. :-(
Hát az lehet, 100 alatt tuti nem úszod meg,
de eleht még több is...
én nem fognék bele, hisz inkább egy veteránra költenék... akkor már inkább ezt venném meg 160.000-ért, bát lehet nem ér annyit...
csak most nézem ezt a motort: Hát igen, ez már az elsők közé tartozik abból a Vespa típusokból, amik csúfságosak és inkább valami űrjárműre hasonlítanak a klasszikus robogók helyett. Nem is csodálom, hogy ennyiért próbálod eladni.;-)
A motor Dunaharasztin van (Soroksár alatt, Pest határában). Én Pesten lakom, legközelebb szombaton leszek kint Harasztin. Ha komolyan gondolod megbeszélhetjük...